upp igen

Hade nyss gått och lagt mej och så fick jag sms av Melina. Så det blev att kliva upp ur sängen igen. hihi. ska ner och hålla henne sällskap på jobbet.

hade ju igentligen inte lagt mej men jag satt i sängen och kollade på Avatar så det är inte så dramatiskt som det låter. haha.

OMG SILL! SLUTA LYSSNA PÅ JUSTIN BIEBER! Jag tror jag får ta med dej till farbror doktorn och ta reda på vad som blivit fel. Någon borde uppfinna ett botemedel mot Justin Bieber!! Jag ska uppfinna ett vaccin mot honom så inte mina barn drabbas av det i framtiden. Vem bryr sej om HIV och AIDS när Justin Bieber finns? Vart är världen på väg!!!

Kommentarer
Postat av: Melina

min enda kommentar om det med sill; lol!

2011-02-01 @ 02:41:38
URL: http://giraffidjungeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0