övertröttheten tar över mitt huvud...

Nu har jag snart läst ut boken. Den var ju rätt så bra faktiskt men lite smått deprimerande. Jag gillar nog böcker som inte är på riktigt och som slutar lyckligt. haha. Fast dom är ju faktiskt mer deprimerande eftersom man vet att det aldrig händer på riktigt. Så det mesta i denna värld suger antar jag.

är det inte på riktigt så är det deprimerande för att man vet att det inte är sant och är det på riktigt så är det deprimerande för att man vet att det är sant.

oj där sa jag något vettigt. Sånt händer bara när jag är såhär övertrött och nästan inte vet vad jag bloggar om. Kanske ska skriva massa inlägg på natten och sen läsa dom på dagen och sen blir jag värsta smart eller nåt. inte för att det jag skriver är smart eller så men öh nu vet jag inte vart jag vill komma med detta.

En grej som jag har tänkt på. och jag vet inte hur jag kom på det just nu men jag måste bara lätta mitt hjärta eller nåt. kanske lätta på trycket lite också haha. (om ni tycker mina övertrötta inlägg är jobbiga var vänlig sluta läsa nu) ehm. Men nu till det jag ville komma till.

Religion och sån skit är nattens ämne:
Hur mycket bättre hade inte världen kunnat vara utan religion? Jag tycker nästan att dagens människa borde växt ifrån det där nu. Jag menar typ om det nu skulle finnas något som vi kallar för gud och han/hon/den/det/något(?) ska vara så jävla bra och snäll eller nåt och är överallt och styr hela världen eller vad folk nu tror att han gör. Om han är så snäll och hjälpsam hur kommer det sej att folk måste lida så jävla mycket och varför skulle en gud skapa människor som josef fritzl? (kom inte på något annat exempel haha) Och varför svälter folk och är sjuka? Borde inte alla vara lyckliga och skutta runt på gröna ängar, äta godis utan att bli feta, knulla utan att få könssjukdommar osv. Och om nu gud tycker om att döda folk (fast han är så jävla snelhest) varför dödar han dom inte bara snabbt och smärtfritt?

OM det skulle finnas en gud så har iaf jag fattat att han är ond. Men den enda som är ond igentligen är ju människan. Det är ju vi som har hittat på gud som har gjort att vi har skapat all skit i världen typ.

Jag ska skriva en sagobok där jag framstår som en gud och sen ska jag försöka få folk över hela världen att tro att det är en gammal bok och dom ska lyda allt som står i den annars kommer dom bli sjuka och/eller dö. Och det kommer ju att stämma iaf för alla kommer ju att dö. Så min religion kommer vara den enda som är vettig och riktig.

asså shiiiiiiit som dom hade sagt i flickorna på klitteholm. Men jag kan verkligen inte uttrycka mej i text så ni kan ju tolka mitt fina inlägg hur ni vill. Jag är ändå bäst och nu ska jag läsa klart boken och sova eller nåt. haha.

Kommentarer
Postat av: emma

ville bara säga att jag är för knulla utan könssjukdomar! du borde ta upp de med politikerna!

2011-01-24 @ 04:45:16
URL: http://takbox.blogg.se/
Postat av: jadu

Josef äe inte en elak man. nämn en pappa som gett sin dotter mer kärlek än vad han har gjort

2011-01-27 @ 12:34:37
URL: http://www.mersjälvmordsbombareisverige.nu
Postat av: Marri

haha fan vad sämst du är.

2011-01-27 @ 12:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0