boom

Inatt blev jag väckt av något positivt. Det åskade. :D Vaknade av att det small och sen blixtrade det så det blev helt ljust i rummet. Så jag och Douglas låg vakna och lyssnade ett tag och sen när det drog bort så somnade vi om. han är så söt min lilla bebis voffe <3 Vägde honom sist jag var hos veterinären också. Nu väger han 3,2 kg han slutar aldrig växa tror jag. ^^ Dessutom försöker jag få honom upp i vikt lite eftersom han är lite smal nu.

Klippte klorna på alla odjuren igår också. Börjar gå mycket bättre nu för douglas hade ju panik förr men nu går det ganska bra sålänge man mutar honom lite. hihi.

Nu ska jag göra mej klar för jobb! Lördag idag ju och då är det massa massa att göra på jobbet. :) Ikväll får det bli chips och dipp för då är jag ensam hemma med hundarna. Kom och hälsa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0