gnegg

Idag typ vaknade jag och segade vid teven ett tag sen blev det en dusch och sen iväg till stallet med Melina. :) kollade när Kikki och Daniel red sen kom Jeanette med Elias och så var vi lite barnvakt åt han medans hon red. Han var grinig först men sen var han lika söt som vanligt hihi. Jag vill också ha en Elias. <3 Sen åkte vi iväg och hämtade Melinas bil som var på lagning. Så jag körde golf tuff som jag är. Sen åkte jag hem, åt McDonalds mat och sen har jag nördat mej lite med sims och teve och skypat lite med Emma.

nyss var jag ute med hundarna. Åt massa smultron som jag hittade också <3 mumsigt. Fanns hur mycket som helst nu i skogen.

imorgon måste jag nog till verkstan och hämta nytt recept om jag orkar. ^^ Måste iaf dit innan jag åker till USA för mina piller tar slut samma dag som jag åker. Och nu är det ju bara 42 dagar kvar. :D Jobbar massa innan så tiden kommer gå fort. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0