Ledigt!

Idag är ju min enda lediga dag denna veckan. Tänkte jag skulle slöa på soffan och bara må gott men så blev det inte. :) Först upp och gjorde mej iordning och sen ner och klippte av mej massa hår!! :) gött. Sen hem och gick direkt ut med Douglas gick ner förbi tågstation och sen i hamnen och sen på stan och där träffade jag Martin och hans mamma och pratade lite med dom innan jag gick hem och fick i mej lite mat. :) Sen åkte jag iväg till veterinärstation och pratade med dom om douglas tänder. Så den 2/8 ska vi dit och få dom kollade och sen får vi säkert tid för att dra ut dom. Jag hoppas vi får tid innan jag åker till USA! Och det är ju bara 26 dagar kvar nu!!!

Ska gå och fixa mitt hår lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0