måndagtisdagonsdag

I måndags blev det en tur till banken och växla pengar. :D Så nu har jag 450 Dollar! Känns bra! Sen blev det stan lite hittade en tröja och ett linne på jc. Vill hitta klänning men det är ju omöjligt! Får köpa det det första jag gör när jag kommer til usa känner jag!

Tisdagen spenderade jag på jobbet. Och kvällen spenderade jag hemma hos en sjuk Martin. stackars liten jag tror han är döende typ. Blev även en tur på centret med Sara och det blev ett par jeans och 2 linnen på bikbok och ett par skor på skopunkten! Och allt var på rea så det känndes ju nästan bra iaf. Försöker ju spara lite pengar men jag är inte så bra på det.

Idag har jag varit på jobbet och slitit som en slav känns det som! Trodde jag skulle dö förut när vi började städa stora ormburen! Jobbigt! Sen åkte jag hem och har bara legat på sängen och varit slö sen jag kom hem. gött. Ska snart ta en dusch och en promenad med lilla vilddjuret tror jag.

20 dagar kvar till USA nu också! det är fan inte länge det! Måste börja packa snart haha! Men innan det blir det Borås med Sara också! blir nog kul. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0