snakebite.

Idag har varit en allmänt dålig dag. Har typ bara sovit och haft huvudvärk hela dagen! tror det är på grund av min vätskebrist igår haha. jag får ju skylla mej själv men tycker huvudvärken borde gå över snart.

har även varit och ridit Tinder tillsammans med Stina och Lista. :) Trevligt var det.

just nu sitter jag på Balkongen och funderar över en del saker. Albin, Douglas och Svampbob håller mej sällskap och njuter av att det är lite svalare nu.

har just matat Sputnik och Sparris. Sputnik har ju blivit helt agressiv sen Sparris kom hit. Lite synd men jag får försöka hantera henne mer och se om hon blir bättre. Får väl se om jag blir biten snart. Kan ju hoppas hon får tag med gifttänderna då så jag får reda på om det händer nåt och om jag är allergisk mot giftet. Det är lite läskigt faktiskt att jag inte vet så mycket om deras gift. På vissa ställen skriver folk att man troligtvis inte reagerar alls på det och på nåt ställe hittade jag nån som sa att hela armen hade svällt upp på honom när han blivit biten av en.

Nu ska jag muntra upp mej själv med lite musik. Så jag slipper störa mej på dom 2 små fjortisarna som står här utanför och är störande!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0