3 år!

Igår hade jag haft mitt körkort i 3 år! :D Grattis till mitt körkort i efterskott eftersom jag glömde blogga om det igår!

imorgon får jag pengar också! :) Känner att dom är efterlängtade eftersom jag varit pank i över 2 veckor nu och det är jobbigt! Sen hoppas jag väl på att få mina skattepengar och min lön snart också! Kommer bli riik! Fast 10000 åker direkt in på sparkontot och så har jag lite grejer jag måste köpa och så ska jag ju betala för sparris och så. :)

Kom på nån sjuk ideé (stavning?) att jag ville ha nåt djurkranie också så jag kollade efter roadkill hela vägen till skåre förut! haha. Hittade dock inga som inte var totalt mos som tur var. Hittade inget på pets heller. Eller jag hittade ett regntäcke till lilleplutten men det var fel storlek fanns typ alla storlekar utom hans såklart! min vanliga tur typ. så jag beställde ett så det kommer i slutet av juni, början på juli nån gång. intresseklubben antecknar nog det skulle jag tro...

Nu ska jag sluta skriva ointressanta saker så du slipper vara uttråkad längre Emma. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0