brum

Blev på sjukt dåligt humör när jag gick ut med hundarna förut. Det är ju cruising i stan och det är massa massa bilar ute och jag är inte i en av dom!! Blir så arg! Vill också vara med och leka ju. Låter massa gör dom också. Dom låter ju t.o.m sp mycket så jag inte ens kan lyssna på musiken från Brygga nu ju! gaaah! Nationalteatern som spelar där idag. bögbilar!

Ingen ide att gå och lägga sej än på några timmar iaf för jag kommer ju inte somna när det låter såhär mycket.

Sen jag skrev sist har jag iaf kollat på jackass 3D fast inte i 3D då. ^^ Ska nog se någon mer film tror jag. Finns inte så mycket annat att fördriva tiden med just nu.

tyck synd om mej! iaf du Emma! för du är typ den enda som läser detta. haha.

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag läser din blogg också, måste säga att det är mycekt interssant. ^^ Och jag tycker mycket synd om dig. Men är lite avundsjuk på att du ska åka till emma. :P

2011-06-21 @ 22:24:29
Postat av: Marri

awesome någon som tycker mitt tråkiga liv är intressant. :D Längtar som fan tills jag ska åka dit. :D

2011-06-21 @ 23:27:35
URL: http://snoppmarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0