heja mej

Sitter och funderar på om jag har tillräckligt med bensin för att ta mej till charlottenberg och hem igen men det märks väl antar jag? Jag har inte råd att tanka bilen ju och jag vill inte ta mer pengar från mamma heller. hihi. Får se om jag lyckas. Dock måste jag få tag på lite pengar tills jag ska jobba imorgon också. hmm. Det löser vi vid ett senare tillfälle.

Nu ska jag snart ge mej iväg på en stressig dag på jobbet!!! Kommer massa folk som ska ha guidning och så har vi ju matningen! Och vi är 2 pers. Hoppas verkligen dom inte ska ha guidning under matningen bara! Vilket dom säkert ska. -.- Då kommer jag inte hinna äta lunch skulle jag tro.
Önska mej lycka till med bensin och jobb! Det behövs idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0