midsommaren är över

Nu är denna helgen slut också. Ligger på soffan och degar med hundarna. Var ju hemma igår men i fredags var jag på fest med Martin. :) mycket trevligt var det och god mat och mycket alkohol. hihi. Jag skyller dock på wiskeyn som dom bjöd på. Lördagsmorgonen var inte så trevlig för då blev det upp på jobb. Men det var stängt så vi jobbade snabbt och slutade tidigt och sen gick jag tillbaka till Martin och halvsov på soffan medans han nördade sej med tevespel. sen blev det bakismat och sen hem och äta chips och bara ta det lugnt med voffsingarna.

Idag tänkte jag ta med hundarna och bada men nu ser det ut att bli sämre väder så det blir nog inget bada idag. jag som var sugen på att inviga min bikini. Nu måste jag hämta ett glas cola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0