random ungar.

Träffade 2 random ungar här utanför som pratade med mej och lilla Douglas. När jag skulle gå så sa den ena ungen "Vet du om en hund slickar på ett sår så läker det, det har jag hört." haha. söt väl. ^^

när jag kom tillbaka och skulle gå in igen...
- hej
- hej hej
- du sa hej 2 gånger du.

haha söta barn är då han tyckte nog jag var skum som sa "hej hej" hihi. vill också ha en liten unge. Men jag väntar nog några år till. ^^

Jobbat på zoo idag också. :) gött. Men jag slutade tidigt så åkte väl hem vid 14.30 eller nåt. Känner att jag vill ha min lön snart också. Eller iaf pengarna från försäkringskassan. Förra gången tog ju pengarna slut på en gång för jag hade ju massa som jag var tvungen att köpa och sånt. nu har jag tagit massa pengar från mina sparade fickpengar som ska med till USA också så dit går ju lite av pengarna direkt när jag får lön. Måste även klippa mej och betala för ormen jag köpte av Rune.

Försökte bli biten av nån orm idag också. Men tydligen vill ingen orm bita mej!! Om jag inte blir biten snart sticker jag in handen till vitläppen! Där är det ju 99% garanterat att få sej ett bett ju. men han är ju ganska stor så det känns som det kommer göra lite ont då. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0