hope

Sitter och hoppas på åska ikväll för dom varnar för det på smhi. :) ge mej åska nuu! nu ska jag ta bort min tallrik efter mej sen ta ett glas cola och sen gå ut en sväng med mina underbara voffsingar <3 Sen ska jag ligga på soffan och vara dryg och vänta på att bb börjar så jag kan se på det och sen sova.

har bara jobbat idag. Ganska skön dag på jobbet men vi stressade som fan imorse för vi trodde vi skulle ha guidning med MASSA barn men dom hade visst ringt och bytt tid så vi stressade i onödan. När vi var lugna igen kunde vi jobba i normaltakt och prata massa skit om våra besökare som kom på eftermiddagen. ^^ Det var skoj. Sen drog jag in på granngården och köpte mat till lille plutt och sen hem och åt. känns som jag växt fast i soffan nu för jag är så sleten.

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0