mobilblogg.

Ligger i sängen nu och ska försöka sova men jag blev så arg nyss så jag måste skriva lite. Fick mens nyss typ och har haft det typ varannan vecka just nu så jag funderar på att slänga dom här pillerna åt helvete och bli nunna istället. Just nu känns det som ett bra preventivmedel... det är sjukt jobbigt att behöva ha mensvärk hela jävla tiden också! Gah jag dör snart. Men men.

En bättre nyhet är att Emma bokat flyg och hotell i Vegas nu och det blev sjukt billigt! Ca 1400 kr bara för flyg och 3 nätter i Vegas! Woho. LÄngtar.

Har haft fullt upp med albin ikväll också och jag tror han tycker att jag är en djurplågare just nu för jag har borstat och klippt pälsen på han sen klippte jag klorna och gjorde rent öronen på han och sen fick han duscha. Så nu är han ren och fin.

Imorgon ska jag köpa lampor till bilen och leta upp mina blinkers så jag kan använda bilfan igen så nu ska jag och Douglas sova lite. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0