storm!!!

Efter denna dagen blir det nog att sjunga "fångad av en stormvind" på Singstar senare för fan vad det blåste på tävlingen!!

Det var på en stoor jätte fin gård precis vid vattnet låg det också. Jag vill bo där. Om det inte blåser så mycket hela tiden. ^^ Jag satt och frös typ hela tiden fast jag hade jacka och jens tröja över och sen en filt. Var även lite "barnvakt" åt Sindy med S ibland. Hon frös också hihi lilla sötvoffen. men men. Jag tyckte det gick bra för Jerry och Christine iaf. :)

Just det Mikaela trodde att Nilen går genom frankrike och london!!!!! blondvarning här. Dessutom låter hon som en get när hon.. eh jag vet inte vad hon gjorde. ^^ Men jag lovar att jag inte överdriver om jag säger att det låt exakt som en get. Visste inte ens att det var möjligt för en människa (eller om hon möjligen kan vara en alien?) att låta så överhuvudtaget! Jag typ dog när jag hörde det.

När jag kom hem åkte jag till stallet och fixade Tinders mat och sen hem och slöar. Väntar på att mamma kommer hem med mat och blanddricka nu så blir det nog brygga med Sussie sen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0