storstädning...

...i akvariet fick det bli idag. "Möblerade om" och satte in en ny grej så nu har Rupert fått vårfint hos sej. Tror han blev glad faktiskt men usch vad äckligt det var med allt skinn och skalbitar i vattnet som han har ömsat i ett försök att bli stor. ^^ Men nu är det rent och fint. Ska snart ta ett litet tag till och städa lite på rummet så det är lite städat när danskarna kommer. imorgon ska jag försöka hitta kläder till begravningen och lite sånt. usch. inge kul. Måste även köpa ormmat snart för sputniks mat är slut nu. Men nu behöver jag inte tänka på pengar mer iaf för FLYGBILJETTEN ÄR BESTÄLLD!! :D:D

16 Augusti åker jag till USA! Längtar ihjäl mej typ och vill att tiden ska gå fortare. men 3 månader går nog ganska fort hoppas jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0