asdfghjklöä

Suger på rubriker. ^^

Har varit i Arvika idag. Martin skulle på sin kurs så jag åkte hem och gick en promenad med Emma. :) Trevligt och gött att få röra sej lite.

Rita har börjat rycka lite fjädrar dom senaste 2 dagarna. :( Hon har ju inga kala fläckar eller nåt sånt men jag får försöka underhålla henne mer så hon inte får tråkigt. Ska försöka köpa lite rep och sånt så jag kan göra lite roliga leksaker åt henne. Hon har ju fått en ny leksak som jag köpte på jobbet idag, :) Hon blev typ överlycklig. hihi. söta lilla gojan då <3 Nu sitter hon och fiftar  med vingarna och skriker och vill ha uppmärksamhet. Men jag ska snart stänga in henne och gå och lägga mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0