bu

Blir väldigt dåligt med blogguppdateringar när jag är i charlottenberg. Har varit här det mesta av veckan nu och kommer nog vara här rätt mycket mer. Började i den nya butiken i tisdags. Plockat upp sjukt mycket varor och prismärkt massa och jag måste säga att jag hatar att packa upp och montera kaninburar! Det var sjukt jobbigt. ^^ Men till veckan öppnar det väl hoppas jag och då får ni komma och handla. :)

Har börjat städa och rensa i Martins lägenhet också. Hittade pant för över 200 kr och massa skräp och grejer ska jag slänga bort och snart är det jätte fint här. :) hihi. Nu ska jag duscha och umgås lite med rita eller nåt medans älskling spelar sitt nya tevespel. ^^ Sen ska vi åka på kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0