Hamster!

Sitter hemma och drygar och hr ont i mina kinder just nu! Svullnat ganska mycket nu så jag ser ut som en hamster för tillfället.

Var och piercade mej i kinderna i fredags. Gjorde ont som fan! men jag överlevde. Det som var värst var nog att köra i rusningstrafiken i gbg och inte veta vart vi skulle! var sjukt nervös! när vi kom till vandrarhemmet på kvällen hade vi ju tänkt ha lite bbt maraton men vi var så äckligt trötta så vi sov istället.

På lördagen gick vi upp och gjorde oss klara och åkte till martins bror. Åt frukost och sen åkte vi på reptilmässa i kungälv. :) massa fina djur fanns det där. Jag och Martin köpte oss en varsin spindel. jag köpte en mexican fireleg (brachypelma boehmei) och han en brasilinsk vitknäad tarantella (Acanthoscurria geniculata). Köpte även en fin grotta till mina grönisar.


Brachypelma boehmei


Acanthoscurria geniculata

Så ser dom ut men dom är bebisar nu snart blir dom stora. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0