Nu jävlar...

...är jag nervös!

Måste skriva lite här bara för att ha något att göra tills jag ska iväg! Ska på kursen en sväng sen också och sen kommer min älskling till stan en sväng också. :) trevligt. Vill att tiden ska gå fortare just nu. Drygt att bara sitta här.

Har fått tid för kastrering på min lilla pluttishund också. :) Har ju velat lite fram och tillbaka om jag ska eller inte ska göra det men det känns ju som att det är lika bra att göra det för han ska ju inte användas i avel eller nåt så det är bara onödigt om man ska behöva krångla och han ska vara kåt såfort någon tik löper.

Nu ska jag dricka lite te och vänta på att klockan går lite till. håll tummarna för mej. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0