friday

jobbat idag. var ganska lugnt. sen har jag dammtorkat lite här hemma och fått upp dom nya lådorna från ikea. :) har även ätit grillat och till efterrätt blev det grillad banan med choklad i. :) sen har jag slappat på soffan och nu kollar jag när martin spelar battlefield och lyssnar på nostalgisk musik ^^ blir nog sängen för mej snart så jag inte sover bort hela min lördag. Måste ner på centret och leta jeans imorgon! usch och blä centret på en lördag är ingen hit.. men jag går inte dit innan bolaget är stängt vill jag lova!!!

orkar inte med alla norskar. saknar lite tiden när man bodde i arvika och tyckte det var roligt att åka till centret. nu vill man spy på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0