långhelg?

Vart tog min långhelg vägen. :( Jobbade 11 dagar skulle vara ledig 3. Men fick hoppa in och jobba på förmiddagen igår så det känns inte som jag fick någon helg alls. jobbigt. Och nu är snart denna dagen slut också och då är det upp och jobba en vecka igen som gäller. jobbar även lördag nästa vecka också så det blir 3 lördagar på rad nu. får försöka ta långhelg igen nästa gång jag ska iväg med douglas till djursjukhuset i slutet av månaden.

Idag har jag tagit sovmorgon, spelat lite sims, varit ute och gått med douglas i solen, badat med Martin, Albin och Avalon, ätit god mat, och nu ska jag ut och gå igen :) Albin ligger utslagen efter badet. Märks att han är gammal nu. han blev riktigt sliten i vattnet idag. men gladare än när han får gå och strosa i utkanten av vassen kan han inte bli. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0