Ledig!

idag är jag ledig från jobbet. :) Men ledig vet jag inte riktigt om jag är ändå. gick upp kvart i 9 imorse ut med hundarna och så. Sen gick jag ut och gick nästan en timme med Avalon. Gick och vägde henne på jobbet också. 24,8 väger hon nu. :) bättre än 27,5! :D Så hon är verkligen på väg åt rätt  håll även om det går ganska sakta. När jag kom hem blev det frukost som älsklingen hade fixat till mej och sen har jag bara suttit vid datorn lite och så. Har även duschat nyss så snart ska jag göra mej iordning gå ut med hundarna igen och sedan iväg till djursjukhuset för första rehaben med Douglas! :) Ska bli mycket intressant faktiskt.

Måste även köpa nya glucosamin tabletter till douglas för 400:- eftersom dom andra hundarna fått tag på påsen och åt upp alla!!! inte bra. Sen måste jag tvätta kläder, städa ritas bur, dammsuga :D, och städa undan lite grejer. finns mycket att göra nu när jag jobbat i 11 dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0