Stalker

Ja då har man fått sej en stalker också. En av dom som kör ut varor till oss på jobbet som jag tycker är lite jobbig för att han alltid stannar och pratar med mej har ju skickat vänförfrågan till mej på fb.... Och då antar jag att han läst mitt namn på lappen som man skriver under när man tar emot ett paket. jag som trodde han bara var någon vanlig skum typ gick ju såklart och skämtade om att han var min beundrare. jätte kul.. inte... iaf inte idag när han kom med en leverans med hundfoder och hade med sej blommor till mej! jag höll på att dö och ville typ gömma mej men jag var ju helt ensam i butiken och hade inga kunder inne heller så jag kunde inte skylla på nåt så jag försökte avsluta konversationen så fort som möjligt!

Fyfan. det värsta är att vi måste beställa från dogman denna veckan.. vilket betyder att han troligen kommer igen denna veckan eller på måndag! Jag tänker iaf se till att vi inte får varor levererade av honom när jag är ensam igen! creepy!!! han är dessutom 36år. usch. jag som tycker Martin är gammal hihi. Men jag älskar honom. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0