kallt

Hundarna typ dör av kyla utomhus och dom vill inte ens kissa! Jag dör också av kylan såklart men jag har iaf massa kläder att ta på mej. Förut när vi var ute så stog alla hundar och hade ont i tassar och ben av kyla och jag försökte gå lite med albin längs vägen men han bara haltade och kunde knappt gå efter ca 15 meter så jag fick vända och gå in igen... jobbigt. Hoppas dom gör ifrån sej nu när vi går ut så jag kan sova med gott samvete.

Ska försöka lära Douglas "fot" nu. Började igår och fick hjälp av maria på jobbet och det gick riktigt bra men problemet är all denna energin som finns i denna lilla voffen hihi. <3 Älskar min lilla galna hund. Körde ett pass idag också. gick sådär.. Han var jätte uppe i varv och det var svårt att träna i köket men det hade kännts elakt mot honom att träna ute för jag tror inte han förstår bättre om han måste lida och ha ont sammtidigt som jag krånglar med honom. ^^ Nu ligger han och sover i mitt knä hihi <3

Nu ska vi ut och försöka trotsa kylan och sen ska vi in och kura ner oss under täcket och sova så jag inte är helt död på jobbet imorgon. :) Ska även en tur till Karlstad imorgon efter jobbet och kolla på lite kläder och sånt. Och rep till rita. har ingen aning vart man får tag på vanligt typ bomullsrep eller nåt? kanske på biltema?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0