nu går det neråt...

Allt verkar gå åt helvete nu för tiden. :P

Pannan funkar fortfarande inte för dom är ju så sega på att fixa den så jag spyr på dom snart. Men nu börjar det hända nåt där iaf så snart hoppas jag det är fixat. Så vi har inget varmvatten eller värme i elementen. Albin har fått magsjuka eller nåt så det bara rinner bajs ur honom vilket betyder att jag inte får sova speciellt mycket på nätterna. Tvättmaskinen är störd och torktummlaren slutar funka lite ibland när den känner för det eller nåt. jag fick nyss bensinstopp 2 hus bort härifrån!!! Jävligt störande. Jag har inget jobb och är fattig.

men men. :) Imorgon ska jag på dop för lilla Elli. Hoppas Albin blir bättre snart också så jag kan sova som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0