brännboll.

Då har man varit i göteborg över helgen och druckit mycket alkohol, ätit god mat, spelat brännboll osv. :) Hade jätte trevligt blev ganska full och sprang på den blöta gräsmattan tills skorna fastnade och jag sprang i strumpor. Fick ge upp detta med skor när dom var helt täckta med lera och totalt genomblöta. ^^ Har gått barfota i ett dygn. Nästa år tar jag med extra skor! Mitt lag vann iaf på brännbollen så det var ju bra iaf. Tror dock inte det var så mycket min förtjänst men jag tycker jag var duktig iaf hahaha. Nessö gjorde lite akrobatiska konster och fick alla att skratta när han försökte hoppa över häststängslet för att fånga bollen. Tror det såg annorlunda ut i hans huvud än hur det blev i verkligheten! han hoppade ca 15cm över marken kanske och stängslet var ju något högre än det så det blev mer som ett sälhopp på mage över tråden. :P Lite synd att inte strömmen var på haha. kunde blivit kul.

Åt också världens godaste bröd ever typ. Åt upp allt bröd och idag fick jag receptet så nu blir det snart hembakat bröd här. Ska bara låna denna makapären av mamma också.

På vägen till göteborg stannade vi på älgparken i bengtsfors eller vart det nu var. Så nu har man klappat och matat älgar. :D dom var såå söta. Sen gick vi in och åt på resturangen där alla utom jag åt älgburgare men jag tyckte det känndes fel så jag åt korv. ^^

nu sitter vi och kollar på varg veum kvinnan i kylskåpet eller vad den hette. Sen blir det nog sängen för min del. imorgon blir det jobb igen. och imorgon är det även en vecka kvar till operationen för douglas. :/ Är lite nervös för det. Men det kommer nog gå bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0