krångel.

Idag har allt krånglat på jobbet kunder som har klagat på att vi inte har saker och folk som sagt till mej att mina piercingar var fula. blev även filmad av några norskar som tog skydd från regnet i vår butik. grymt störande var dom. kassan krånglade och ljuset blinkade i hela butiken osv. -.-

ska bli riktigt skönt med helg nu men imorgon är det folkrace men vet inte om Martin ska få åka dit ensam så kan jag vara hemma med hundarna istället och mysa framför disneychannel eller nåt. hihi.

På måndag ska lillen opereras. :( Börjar bli riktigt nervös nu och känner mej lite elak som ska lämna honom hemma med Martin. Blir mycket att hålla koll på för honom. Annars får vi lösa det så han får vara med på jobbet lite. just nu testar jag om han går att ha i bur. Han sitter där och skakar men det har gått bättre än andra gånger jag prövat då han bara ylat och gnällt. kl 6 på morgonen åker vi iaf mot karlstad och klockan 8 ska vi lämna in honom. :( sen får jag och martin gå på bergvik eller nåt och kolla lite. Jag ska köpa nya skor har jag tänkt men vet inte ens om vi orkar vara kvar för jag kommer ju vara  så nervös för plutten. :( <3 Hoppas bara vi klarar att hålla honom lugn efteråt så allt läker som det ska och går bra med knät så han kan bli rehabiliterad så snabbt som möjligt och få komma ut och gå i skogen igen. :) Tror han saknar promenader väldigt mycket nu.

nu ska jag gå och kolla om maten är klar. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0