lördag.

Igår var det ju OS invigningen och jag och Martin kollade självklart på det. :) men jag var så sjukt trött eftersom jag inte sovit speciellt mycket på nätterna på grund av Douglas så jag somnade mitt i typ. :P

Allt är bra med Douglas iaf. Lite svårt att hålla honom lugn men det går bra om han sitter i soffan med oss och är kopplad och ibland får han sitta i bur men det tycker han ju inte är så roligt. Speciellt inte att sova i buren! Därför får jag och Martin inet sova så mycket på nätterna! Men det går ganska bra nu ändå efter några nätter. Han går på det opererade benet helt som vanligt som om det aldrig hänt nåt alls så det känns ju bra men han får ju endast gå sakta och inte göra några hastiga rörelser så det är ju väldigt intressant att gå på "promenader" med honom just nu han som är van att alltid hoppa och springa hela tiden. Får bara hoppas att han återhämtar sej snabbt så han får springa och leka igen.

Idag har jag, Martin och Douglas myst på soffan och kollat på OS hela dagen. Nästan iaf. Vi har ju också handlat och ätit tacopaj och så. Hade tänkt dammsuga och tvätta lite också men det är inte mycket som blir gjort när man har en sjuk liten voffe. <3

nu ska jag kolla på psycho och sen ska vi sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0