min turdag.

Idag lämnade vi in Douglas på djursjukhuset och fick information om operationen och allt som jag tycker dom borde sagt första gången. -.- förra gången sa hon ju att vi skulle få med oss lillen hem samma dag men idag fick jag veta att han skulle stanna över natten. :( Lite läskigt att lämna ifrån mej lilla hunden men med tanke på att han kommer vara drogad med morfin och lite allt möjligt så skulle jag tro att han inte tänker så mycket på det.

Nyss när dom ringde fick jag iaf väldigt bra nyheter. han hade slitit loss ett ligament. Så det fick dom fästa och sådär men när dom berättade om operationen innan så berättade dom om att man ofta behövde göra fåran som knäskålen ligger i djupare men det behövde dom inte så ingreppet blev ganska litet och det känns väldigt bra. Hon sa också att hon trodde att det skulle korta ner rehabtiden vilket ju känns väldigt bra. :) Och innan när vi var där så trodde hon ca 3 månader så vi får väl se hur det går med honom. :) Verkar inte bli speciellt dyrt heller så det är ju också väldigt bra. :) är väldigt nöjd med resultatet hittills iaf nu längtar jag bara tills jag får hämta min lilla byracka <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0