helg!

Nu är det äntligen helg igen och inte massa inplanerat för en gångs skull men blir att kolla på ett hus imorgon kl 14 som vi kanske ska hyra och innan det hade vi tänkt åka upp till Anders och Daniela och leka med Anton och kolla på hästarna. jag har ju inte sett stona där än förutom i bäcksvart mörker på håll.

Min bil började ju krångla nu också när jag skulle hem från jobbet. Först ville den knappt starta och sen när den väl gjorde det så ville den bara dö. Sen märkte jag att vindrutetorkarna inte funkade och inte fläktarna i bilen heller så det kan ju bli intressant. Bara hoppas på plusgrader imorgon men det tror jag det skulle bli. :)

På måndag får jag sovmorgon. Då börjar jag kl 4 på eftermiddagen. gött. Men sen ska jag ju istället jobba på kvällen eftersom första leveransen med fisk, reptiler och akvarieväxter kommer då! Kommer bli lite jobbigt men det blir kul sen på tisdagen när det äntligen är lite liv i akvarierna och terrarierna. :D wohoo!

Nu ska jag och älsklingen starta vårt fredagsmys. Inleder med kyckling och sen blir det chips och dom sista avsnitten av mysteriet på greveholm och sen blir det nyaste avsnittet av bbt. Sen somnar jag väl eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0