hej på mârten?

Sitter just nu och funderar på om det är värt att åka in och gå ut på mârten imorgon eller inte? Jag börjar iaf dagen med jobb. Sen får vi väl se vad som händer. jag vill ha kolsoppa iaf men mamma ska komma hit med lite soppa till mej så jag klarar mej utan att behöva åka dit också. :)

Varit på rehab med Douglas idag också. :) Gick som vanligt superbra och han var så duktig och traskade på i vattnet. Efter helgen blir det att börja gå i skogen och öka på vikterna lite på benen. :) 3gram i varje ska han ha hihi. lillen <3 Om någon vecka ska han få gå utan koppel inne korta stunder så det ska bli kul att se hur han reagerar på det.

Nu måste jag rasta alla voffarna och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0