rapsolja

igår när vi inte var hemma hade hundarna vält ner en flaska rapsolja som dom ätit av och sedan gått runt i lite. vi kom hem till massa olja som med hjälp av hund tassar var spritt över hela golvet. plus att Douglas hade spytt på 3 ställen. bland annat i soffan. det var bara att skura soffa och golv det och försöka se glad ut. sen vaknade jag kl 6 imorse av att avalon låt konstigt i vardagsrummet kommer ut och alla mattor och golv är hemsydda. skura golv hela morgonen är kul. går och lägger mej i 2 min sen spyr avalon igen. upp och skura igen... sen sov jag till 10 och då hade hon spytt 3 gånger till. kul. nu ska jag diska och sen köpa ny mopp och sen stor städa alla golv. kul fredagsnöje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0