äntligen

nu börjar det äntligen bli bra här i lägenheten. jag och Martin har rensat och rensat för att få plats på denna lilla yta som vi bor på nu. och jag hade ju som mål att få ordning på allt innan Charlotta och nu är det minsann jättefint här hemma. bara gästrummet kvar att plocka iordning på. men men 6 timmars städning idag fick iaf klart i 2 rum så jag är nöjd.

Ellis var här och grillade förut gött som Fan var det.:) och jag har bestämt att jag ska lära mej dricka vin så Martin fick bestämma 2 vin till kvällen... det ena var skit äckligt och det andra gick väl ner men gott var det inte. bättre lycka nästa gång. ^^

tur man fick skölja ner vinet med nåt gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0