rubrik.

Kul helg. :D

Fredag: Hoppning på stallet, :) gick faktiskt jätte bra det mesta av tiden men Time blev väldigt pigg på slutet. Sen på kvällen kom Emma och Robert och vi åkte till Amigo och åt nyttig mat. :P sen hyrde vi film. Den ena sög. :P bokstavligt talat. Another gay movie hette den och den var äcklig. :P men men. den andra filmen var bra iaf. :) blind date hette den ifall ni vill veta. sen åkte vi ut i bilen lite och jag och christoffer kom hem lite efter 4.

Lördag: Sov halva dagen. sen gjorde jag mej iordning och så var det förfest här. :) Jag Christoffer, daniel och Andrea och Matte var chaufför. :P Så vi åkte bil och hade svin kul :O sen åkte vi till tony och då hittade jag en jätte snäll häst som jag bleev kompis med. ^^ sen åkte vi bil ett tag till och det blev lite överfullt. ^^ men det var kul. :P På slutet åkte vi hem till råååååland och då kollade jag på full frys och daniel somnade så jag ritade en kuk i ansiktet på han. ^^ mycket vackert blev det. :P sen gick vi hem till Christoffer och sov där.

Söndag: Vaknade, åkte till donken, duschade och sen kalas för min kusin Lina som har tagit examen som lärare. :) God mat fick vi där och nu sitter jag hemma och har tråkigt. :P blir nog att gå och lägga sej tidigt idag. :P Men jag har ju sovmorgon imorgon också så jag lär väl inte vara allt för trött. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0