natt

Har just kommit hem från allt festande haha. Hade svin kul hos Martin och pratade massa minnen och grejer. Haha. Sen drog vi till rajjens och var där ett tag. Pratade med massa trevligt folk där sen blev det timmys och sen till Simon. Jag och Hanna födde ett zombi barn och lite sånt haha. Sen gick dom andra och jag och Simon satt och pratade religion och politik och lite sånt innan jag gick hem vid halv 7 ^^ och nu ligger jag och skriver så mobilen. Var så jävla mörk rädd när jag gick hem också men ville inte drabba någon med mina hej jag är mörk rädd samtal såhär sent så natten eller tidigt på morgonen eller vad man ska kalla det haha. Men nu ska jag nog sova eftersom jag är ensam hemma imorgon och inte kan sova hela dagen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0