snow

Idag var jag på möte på morgonen och kollade på film.. ganska drygt sen åkte jag hem och när jag kom hem började det snöa som fan! Så jag var helt excited som ett litet barn på julafton ungefär och kunde inte sitta still men tyvärr hade jag ingen att gå ut och leka med så jag fick lugna mej lite efter ett tag. hihi. Sen blev det ner på stan och leka med Martin. Tror aldrig jag har varit inne på Bokia så länge i hela mitt liv. I så fall möjligtvis när dom sålde Diddl saker och jag var helt besatt. haha! det var tider det! (Eller hur Emma?) men jag har aldrig kollat på böcker så mycket iaf. ^^ Vet inte vad det är för mening med böcker när det finns filmer? men men. Sen var jag iaf sällskap till han när han åt pizza och tatuerade sej. hihi. trevligt. Sen blev det hem och äta sen frukost. kl 17.50 tror jag det blev. hihi.

Skypat lite med Emma och lyssnat på julradio såklart. <3 Ska väl fortsätta lyssna till kl 12 inatt iaf för då slutar dom sända live idag. haha. Lite beroende är jag nog. imorgon blir det en ridtur med Christine. :) var längesen vi red ihop nu ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0