Who owns my heart?

You know I wanna believe that we're a masterpiece
But sometimes it's hard to tell in the dark
Who owns my heart




Sitter och väntar på Sara som snart ska komma hit och leka med mej. hihi. Vi ska dra ut nånstans sen. ^^ vet inte vart det blir än eftersom jag är för liten för taket och hon är för stor för tiki. haha! Annars får det bli rajjens eller nåt. Push har jag aldrig varit på så där vet jag inte ens hur det är? men men vi löser detta. :D Kan ju prova att gå in på taket men det får vi väl se hur det lyckas. hihi.

Använder även min nya dödskallering som jag älskar <3 Och en av mina nya t-shirtar från cubus <3

Nu ska jag fortsätta vänta och lyssna på musik och sånt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0