otur 2 dagar i rad. :S

Klarade av att sova inatt iaf. :) men idag har jag bara haft otur typ. :P först när jag hade ridit varga så snubblade hon på tröskeln in till stallet och ramlade  och trampade mej på hälsenan mycket lyckat. :P gjorde förbannat svin ont vill jag lova. sen skulle vi ta ut björk och fölet till paddocken och då sprang isafold rätt genom staketet och då var det bara att springa dit innan alla 6 hästar var ute och så vänder jag mej om när vi står och försöker provisoriskt fixa staketet och kollar ut på gale och ser 3 hästar stå där som kom från 2 andra hagar. :P så det var bara att fånga hästar. :P och mitt i allt började det snöa också. xD

Sen fick jag just reda på att ninni har blivit trampad i ansiktet av en häst och ligger på sjukhus i göteborg. :/ Hoppas det går bra med henne. :( krya på dej Ninni <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0