blogg.

Jag har grymt tråkigt och så kan jag ju uppdatera er om akvariet som jag brukar. ^^ hahaha! Ett till yngel har dött så nu har jag bara ett kvar. ^^ men den är söt. :D

Jag har bajs tråkigt nu. :P Men imorgon åker mamma och då blir det lugnt här hemma i 2 veckor. :P Fast jag åker nog ut och hälsar på henne nån gång så jag får lagad mat och så kan jag passa på att slå henne i wii. :P hon är ju ändå värdelös på alla tevespel. :D

jag tycker ni läsare är dåliga på att kommentera. det är ju kul att få en kommentar ibland. :D Så nu får ni ligga i och kommentera för fullt. :D

Måste nämna att jag har slagit rekordet igen. (H) Nu är rekordet...... trummvirvel.......... 13! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0