Fredag.

Känns som det är söndag av nån anledning. :S Kanske för att Christoffer har varit ledig. :O men men.

Idag var det biltvätt som gällde. :D Tvättade först Christoffers bil och sen min. ^^ Det var kallt och jobbigt och blött. :O blää. Ge mej snöööö inte äckelregn. :( Sen var vi på volvo och köpte lackstift till Christoffers bil. :P Sen mådde jag jätte illa av hans wonderbaum så jag åkte hem till katten. :P Men han är bara sur på mej jämt. :P Just nu är han sur på mej för att jag försökte få honom att sluta jaga mina fiskar. ^^ dumma katt. :D

Ikväll blir det nog lugnt och massa mys med älskling skulle jag tro eftersom vi är ensamma här :D och idol får man ju inte missa igen. :D UT MED RABIH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! annars dör jag. han låter ju som värsta ultra dubbel bög mes blääää....

nu låter jag som värsta fjortisen som är beroende av idol och är kär i alla där eller nåt. :P Men det är jag inte. ^^ Kär i dom alltså. :O fjortis kan jag vara. :D

Fan vilket onödigt innlägg det här känns som nu ^^ Hoppas jag blir lika känd som kissie och blondinbella snart. ^^ haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0