Blogg.

Har tråkigt. Ska snart sova. Har typ inget att skriva nu för tiden. :P Har inte gjort så mycket idag förutom att pajjat christoffers data skärm, passat Tyson och varit på möte på Arbetsförmedlingen. :P Fast jag pajjade inte skärmen igentligen jag bara satte på den helt normalt men den ville inte funka den bara var svart och det gick inte ens stänga av den. :P Sen började den lukta bränt så jag drog ur strömmen till den och stängde av datorn. :P Sen när Christoffer kom hem bad han mej sätta i strömmen igen för han skulle testa den och då sa det typ PANG! Och så blixtrade det till som fan på baksitan av skärmen så jag sket nästan ner mej. :P Och det luktade ännu mer bränt. ^^ Så jag drog ur strömmen igen. ^^

Nu har han maries gamla skärm. :P 15" bara så det känns lite mini mot den förra 21" eller vad det var. :P hmm det blev visst nåt att skriva om ändå. :P men nu ska jag nog gå och sova eller nåt för gubben har ju redan gått och lagt sej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0