Bajs

Kom inte på någon bättre rubrik. Ligger i christoffers säng och har tråkigt och väntar på att han ska sluta skolan. Satt ju lite vid datorn nyss men det blev för kallt så jag gick och la mej igen. Är hungrig som as också! Men får väl äta nåt snart så slipper jag ha mot i magen av fler anledningar! Det saker med mensvärk vill jag lova! Den verkar ju aldrig ta slut heller! Usch. Jag och Sussie ska nog till norge snart också :) jag vill verkligen åka dit snart. Finns inget att göra när man är arbetslös så vill ju att det ska hända nåt. Mamma ringde mej förut och berättade att min rosa wii handkontroll har kommit! Något positivt med denna dagen iaf! Jag blir alltid på bra humör av rosa saker! Nu ska jag fortsätta att vänta på min gubbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0