Super mario

Igår köpte jag New super mario bros wii. det var jätte kul men jag blev arg på det efter ett tag för att jag dog hela tiden. ^^ haha men idag gick det bättre så jag har spelat i lite mer än en timme nu på morgonen. Var tvungen att stänga av det nu för jag ska på möte men jag får spela mer sen. ^^ haha.

Det har även varit en gubbe här idag och grejat med köksfläkten igen och han skulle komma tillbaka senare också. Hatar att ha konstiga människor i lägenheten. :P fast ibland är det faktiskt trevligt att prata med dom. ^^ Om det inte är så pinsamt som när dom elektrikerna var här i vintras. :P Dom var ju fan i min ålder! Och jag satt i pyjamas kläder och lyssnade på julradio. ^^ Haha det var kul.

Nu ska jag göra mej iordning för mitt lilla möte och efter mötet ska jag till Laila tror jag och beställa tid för att klippa mej innan jag försvinner bakom luggen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0