Valborg

Igår kväll åkte jag hem till älskling och satte i mina nya högtalare. Dom spelade jätte bra så det var ju kul. Rååååååland kom till han också så vi stog och pratade medans Christoffer låg i sin bagagelucka och grejade med lite grejer. Sen tejpade Råååååland ihop hans ben och grejer. Det tog ett tag innan han fick bort all tejp och kunde ta sej ur bagaget. Sen drog jag och Christoffer till donken och åt och sen drog vi hem till han igen.

Idag har jag varit med Christoffer hela dagen. Vi var dryga imorse och sen gick vi upp och åt frukost och sen bar det iväg till bolaget. Såg många som man kände där så det var ju trevligt. haha. Sen åkte vi hem till han igen och myste lite innan jag åkte hem. Nu ska jag snart dra till Gaers och festa hos han. Blir nog en bra kväll tror jag. den som lever får se. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0