Onyttigt.

Nu måste jag skärpa mej lite igen och sluta äta så onyttigt som jag har gjort nu på sistonde. Så det får jag börja med efter min lilla semester. Har just suttit och smaskat kladdkaka med grädde. :) mumsigt.

Idag har jag inrett lite halft i den stora råttburen. Ska testa att stoppa in Hyde där en stund imorgon och se om han tar sej genom gallret. Skulle tro att han kan det.. men råttor växer ganska fort så om några veckor kan dom nog flytta dit.

Vet inte vad jag ska hitta på imorgon. Måste ju göra nåt känner jag för jag har inte gjort något vettigt på hela dagen idag. Och på lördag blir det Karlstad med Sussie och Ninni. :) Sen på kvällen blir det nog ut. Och sen ska jag ju till kyrkan på konfirmation på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0