pank!

Jag och mamma skulle åka till skåre och köpa bark och råttpinkisar till sputnik idag och då ville jag såklart till bergvik också för jag behöver skor. ^^ Så vi åkte dit och skulle kolla på det. ^^ Men när vi kom fram till första skoaffären var ju mina pengar redan slut så skor kunde jag inte ens tänka på att köpa! haha. Så nu är jag helt pank och skyldig mamma 600kr!

Men jag fick iaf bark och pinkisar till sputnik, 2 jackor, jeans, t-shirt, tröja och 2 bhar idag så jag är nöjd även om jag inte kommer kunna överleva denna månaden. ^^ haha tur att jag bor hemma med mamma.

testade hur fort mammas clio gick också men vågade bara köra 160 ^^ tihi. det var skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0