bildbomb från min k810i

Försökte välja så få bilder som möjligt så att ni inte blir uttråkade. ^^


sitter på lektion och läser nåt? Eller så fejkar jag? haha


Ledsen Marri på praktik på världens sämsta stall!


Marri goes köra traktor. ^^


tomteMarri! haha


fin bild på mej när jag står i Råååålands säng och snokar i hans hyllor. ^^


Gammal fjortis bild typ


Tror jag möjligen kan vara liiite onykter på denna bilden!


svetsglasögon är sexigt


Här försöker jag stödja rosa pantern. Lite senare trodde jag det skulle bli catfight när nån arg tjej kom och skällde ut mej för att jag hade snott lite rosa band på stan. ^^ men kul hade jag. :D


Får man inte plats i bilen så lägger man sej på dom andra. :D från studenten ^^


Försöker leka hovslagare på ett dött hästben.


Mina långkalsonger som jag älskar <3


Tårtan jag fick av sussie på min 18årsdag. :D tank jo


ett hästben i genomskärning. Lite skumt


ballen med sina fina regnkläder. :D hihi sötisvoffen


en ödla som jag hittade nån gång.


Min förra baslåda <3


På midsommar när jag tog av mej min bh så blev den väldigt poppis att prova. ^^ david passade ganska bra i den tycker jag, :D


jag och sussie på lektion. ^^ tror vi skulle desikera Elvira (en kräfta som jag döpte) här!!


Lite grejer jag gjorde på lektioner i skolan. ^^ Har många sånna konstiga konstvärk och grejer men jag ville inte tråka ut er med alla bilderna. ^^ haha.


Dåliga bilder på mej och sussie när vi rider Moa tror jag. med körutrustning på! hihi


var tvungen att ha med denna snygga bilden på david också!! haha bara för att den var så fin xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0