to much drama!!

Fan vad kul jag hade inatt med Emma på msn. :'D Tog mej ca en timme att bädda iordning sängen eftersom jag inte kunde slita mej från datorn. ^^ Vi borde göra typ som the hills fast the arvika istället här tycker jag!!

Idag är det julafton då. Känns inte så men men. ^^ Ska bli kul att se hur Lina och Erik har det i huset. Dom renoverade ju massor när jag såg det så ska bli kul att se lite resultat. :)

Tror mitt batteri till bilen nästan är tinat nu. ^^ Tog ju ur det igår eftersom det var dött och bilen har stått några veckor nu så det var genomfryst så nu ska det få stå här och tina upp helt och sen ska jag ladda det och hoppas att det går hela vintern så jag slipper köpa nytt för det är en sån tråkig sak att lägga pengar på!


Nu ska jag gå upp och ta en lång dusch och sen äta frukost och göra mej iordning. Vet inte vad jag ska ha på mej än!! Jobbigt. -.-

God jul. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0