bakning pågår.

Idag har jag kört Saab för andra gången i mitt liv! :O jag hoppas verkligen inte det blir fler gånger!! Men jag var tvungen att köra till bilverkstaden så att vi kunde hämta veterinärbilen som har varit inlämnad sen dom körde av vägen med den.. Så jag körde dit och hem och det var hemskt. :O Kom även hem rätt sent där ifrån. :O Åkte nog inte hemå förens vid 5 eller nåt. Nu håller jag på att bakar. :) Mocca muffins blir det på menyn idag. ^^ Får se om det blir godare än mina mocca cupcakes som jag gjorde. ^^ Nu ska jag ta reda på hur det gick på OS igår av det jag missade och sen ska jag gå och kolla på mina muffins som står i ugnen och sen blir det mer OS. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0